Bukefalos 28 år!

Acer laptop

Merali

Trådstartare
min laptop har fungerat väldigt bra, men häromdagen gick det inte att gå ut på internet. Klickade på Google chrome och internet Explorer, men pilen laddade endast. Före den blev såhär så såg jag att den skulle behöva uppdateras, men jag gjorde aldrig det.. Jag trodde det hade med utrymmet att göra att jag inte kunde gå in på internet, så jag laddade över bilder till USB minne, men det går ännu inte att gå ut på internet. Jag tänkte även jag skulle uppdatera nu, men det går inte att gå in på inställningar... Klickar och sidan kommer upp, men stängs ner igen kort efter. Kommer jag aldrig kunna använda min dator nu eller? Det går att göra saker som inte har med internetet att göra. Såsom att importera bilder, gå in på dokument osv. Snälla hjälp!!! Det är så irriterande att inte ha en dator att vara på..!!
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 877
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808
Bukefalos Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på...
2
Svar
31
· Visningar
1 789
IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp