Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nallemaja69

Jag undrar hur det ä med acne när man blir med barn..
Jag har nämligen oturen att lätt få det, de ploppar upp när man minsst anar det liksom...
Men hur ä det om man blir gravid?
Jag kommer inte ihåg? :confused:
 
Sv: Acne??

Ja jisses...Vilken Acne jag fick..Det blev nästa äckligt tyckte jag. Dem kom hela tiden och dme var inte små heller...Jag brukade inte får Acne annars men hela jag på alla skumma ställen hade jag det... Men mest på kinderna,hakan,halsen,brösten,nacken.... :crazy:
 
Sv: Acne??

Själv funderar jag om mitt barn kommer komma ut med en massa finnar för mina försvann helt när jag blev gravid! Har haft två, en på hakan och en på ryggen under graviditeten, förr hade jag flera i ansiktet hela tiden och även på ryggen. De flesta säger att man lätt får acne under graviditeten men jag tror det är från person till person!
 
Sv: Acne??

Ok.. När började ni få det? I början av grav. eller???
 
Sv: Acne??

Eftersom jag inte fick utan mitt försvann så får jag svara att redan innan jag testade mig så hade det slutat ploppa ut elakingar så det var från första veckan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av p-piller mot (hormonell) acne. Får alltid hemska hormonella finnar varje månad, några få men stora och...
Svar
10
· Visningar
762
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 021
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp