Adblock funkar inte på tuben längre?

_FiA_

Trådstartare
Adblock har slutat fungera för mig på Youtube, innan så raderades magiskt alla annonsklipp som brukar vara innan själva youtubeklippet, men inte nu länge?. Är det så för er andra?
 
Sv: Adblock funkar inte på tuben längre?

Det blockerar fortfarande Youtubes reklam (och för den delen all övrig webb-TVs reklam) för mig. Kör Firefox.
 
Sv: Adblock funkar inte på tuben längre?

Samma här, eller så är det för att jag är på youtube som inloggad användare (fast jag får ju förvisso reklam på tuben när jag använder mobilen), hmm. :P
 

Liknande trådar

IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Keb71
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 945
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 657
Senast: Ms_Antrop
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 801
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp