MidnightSoul

Trådstartare
Addidas har kommit ut med en tröja för oss hästmänniskor.
27564

Självklart är den limitid editition.
 
Texten bygger på missförståndet att Adidas skulle vara en förkortning som står för "all day I dream about sports" (vilket inte stämmer och talar emot äktheten). Vid en googling kom det upp flera varianter där "sports" är utbytt mot lite allt möjligt annat beroende på målgrupp. Gillar man tröjan och designen så kan man väl köpa för all del men man bör vara medveten om att det är någon som tjänar pengar på ett etablerat varumärke som de själva inte äger :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är på jakt efter bra friluftskläder att ha på mina hundpromenader. Är främst på jakt efter byxor, hade velat ha en friluftsbyxa fast i...
Svar
17
· Visningar
840
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 112
Senast: Stergo
·
Tjatter Jag vill sticka en tröja, av tunt ullgarn (inget tjockt "chunky"), enkel och spikrak, inget mönster, inga konstigheter. Lös passform...
Svar
15
· Visningar
588
Senast: Tonto
·
Kläder & Bli fin Har ni sett en tröja med sådana ärmslut på bilden som inte är luddig? (Läs kan användas på jobbet, vi har ganska fri klädkod, men ludd...
Svar
12
· Visningar
780
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp