Bukefalos 28 år!

Adobe Photoshop

Karolajna

Trådstartare
Jag köpte en ny mobiltelefon i höstas.
Med den så medföljde även en del skivor, bland annat en med Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0

I vilket fall, nu måste jag registrera det för att börja använda det.
Men kostar det något att registrera det?
 
Sv: Adobe Photoshop

Starter Edition-varianten är gratis, så den ska du inte behöva betala för. Däremot finns det säkert tillägstjänster, till exempel att man kan publicera bilder på webben eller beställa papperskopior av bilderna. En del av de tjänsterna kan säkert kosta pengar.

Dessutom kan det finnas möjlighet att uppgradera till en fullversion av programmet. Det kostar i så fall också pengar. Men läs ordentligt vad det är du fyller i så ska det inte vara någon fara.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
612
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: Bee
·
  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Takire
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 947
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp