"Adressbok"

domino

Trådstartare
Förrut när man skrev ett PM fanns det en rulllist med sina kontakter den är nu borta, är det meningen att man ska komma ihåg alla användarnmn i huvudet?
Går man in på kompis/ignoreralista ser man kontakterna ju men det går inte att gå in där heller och skicka pm.

Som jag fattar det nnu kan man bara skicka pm genom att gå in på användarlistan (den lååånga med alla) eller att öppna ett inlägg som användaren skrivit? :confused:
 
Sv: "Adressbok"

Håller med dig ;)
Men en sak är iaf bra att man kan se om dom är uppkopplade i vännerlistan :banana:
 
Sv: "Adressbok"

Du öppnar kompislistan, och så bockar du i rutan efter användarnamnet du vill skicka pm till, och sen längst ner, som Gunnar skriver så står det "skicka pm". Klicka där och VOILA!!!
 
Sv: "Adressbok"

När jag öppnar kompis/ignorera listan har jag bara ett alternativ och det är "uppdatera kompislista"...??
 
Sv: "Adressbok"

Konstigt... När jag öppnar min kompislista så finns det 2 knappar längst ner en heter "ladda om" och en heter "skicka PM". :confused:
 
Sv: "Adressbok"

Har du ens några kompisar kvar här :angel: :devil:
 
Sv: "Adressbok"

Haha! :bow: :banana: Tack! Nu hittade jag!
Jag har gått in på kontrollpanel-->övrigt-->kompis/ignoreralistor. Kanske inte funkar den vägen alltså! :D
 
Sv: "Adressbok"

:eek: hade jag ingen aning om :eek: som jag har letat :crazy:
Trodde det endast var länkar där :o

Hm så mycket enklare det blev :banana:
 
Sv: "Adressbok"

mysko skrev:
:eek: hade jag ingen aning om :eek: som jag har letat :crazy:
Trodde det endast var länkar där :o

Hm så mycket enklare det blev :banana:

*ASG* :rofl: :rofl: :rofl:

(förlåt kunde inte låta bli)

Trodde att du som moderator hade koll på funktionerna :D :D
 
Sv: "Adressbok"

Annars är det ju bara att välja Skicka meddelande och sen skriva i användarnamnet i första fältet.
 
Sv: "Adressbok"

:idea: kan man också, men endel har så krångliga anv.namn :angel:

Tycker jag lär mig nåt nytt här varje dag :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 845
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: miumiu
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 762
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 533
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp