Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

ADSL-hur stor skillnad är det?

C

crazy

Hur stor skillnad är det emellan de olika bolagen som erbjuder adsl i funktion?

Vi har Tele 2...och vid vissa tidpunkter är det helt hopplöst...den kan inte ens koppla upp eller kopplar den ifrån när man är på nätet...medan man hör andra som utan problem surfar nästan dygnet runt utan problem och avbrott.

L

lianda

Hej!
Kör själv Telia och det funkar jättebra men har inte koll på de andra bolagen. Hittade i alla fall en tabell med olika leverantörer, priser och hastighet sammanställd av tidningen Internet World på adressen:
http://internetworld.idg.se/tjanster/bredband/
Kanske kan det vara till någon hjälp?
Hälsar Lianda :-)

Jag har telia och det fungerar nästan helt problemfritt.

Det låter hursom lite märkligt med de där problemen hos en förhållandevis stor leverantör, har ni pratat med deras kundtjänst?

C

crazy

Jodå...visst har vi tjafsat med dem...fick order om att köra en test...denna visade normal mottagning och sändning...men detta var då testat när det funkar normalt...

...vid andra tidpunkten när den började lägga av...så körde den halva testet för att avbryta och koppla ner..testet kunde alltså inte ens bli klart...suck.Det är bara såååå irriterande!

Alltså antingen funkar det nästan till 100% eller inte alls...alltid samma tidpunkter på dagen!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6456 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
1 051
Övr.Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
599
Kropp&Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
3 553
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
4 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

Omröstningar