ADSL-hur stor skillnad är det?

C

crazy

Hur stor skillnad är det emellan de olika bolagen som erbjuder adsl i funktion?

Vi har Tele 2...och vid vissa tidpunkter är det helt hopplöst...den kan inte ens koppla upp eller kopplar den ifrån när man är på nätet...medan man hör andra som utan problem surfar nästan dygnet runt utan problem och avbrott.
 
Hej!
Kör själv Telia och det funkar jättebra men har inte koll på de andra bolagen. Hittade i alla fall en tabell med olika leverantörer, priser och hastighet sammanställd av tidningen Internet World på adressen:
http://internetworld.idg.se/tjanster/bredband/
Kanske kan det vara till någon hjälp?
Hälsar Lianda :-)
 
Jag har telia och det fungerar nästan helt problemfritt.

Det låter hursom lite märkligt med de där problemen hos en förhållandevis stor leverantör, har ni pratat med deras kundtjänst?
 
Jodå...visst har vi tjafsat med dem...fick order om att köra en test...denna visade normal mottagning och sändning...men detta var då testat när det funkar normalt...

...vid andra tidpunkten när den började lägga av...så körde den halva testet för att avbryta och koppla ner..testet kunde alltså inte ens bli klart...suck.Det är bara såååå irriterande!

Alltså antingen funkar det nästan till 100% eller inte alls...alltid samma tidpunkter på dagen!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: miumiu
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 073
Senast: Twirro
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: Enya
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 903
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp