Adventskalender 2019

Öppnat första påsen
Tadaaaa
Superfina är de
20191201_081814.jpg
 
Dags för lucköppning! Jag köpte Bodyshops stora kalender, öppnade den alldeles för tidigt och fick därför köpa nya saker att fylla den med :angel:
(På lådorna i Bodyshop-kalendern står så fina texter om framstående kvinnor så jag ska försöka få med den på bilderna framöver!)

I lucka ett:
Miniparfym från Dolce & Gabbana
Nattkräm från Maria Åkerberg
Handkräm från Bodyshop
Bodyscrub med chokladdoft (:D) från Organic Shop

IMG_20191201_093830.jpg
 
Skit också. Nu kunde jag inte motstå, köpte den kalendern också. Men jag betalade bara 608 kr, så jag får väl försöka fokusera på det...

Det var typ vad jag gav också, jag hade ett supererbjudande när den var nysläppt ;) Bangerhead har Babor-premier nu också om man köper två produkter. Har ABSOLUT inte handlat något... :angel:
 
Det var typ vad jag gav också, jag hade ett supererbjudande när den var nysläppt ;) Bangerhead har Babor-premier nu också om man köper två produkter. Har ABSOLUT inte handlat något... :angel:

Två? Det räckte med kalendern för att få premie... I blame YOU, Athena :cautious:

Du har ett extremt dåligt inflytande på mig. Och det har INGET att göra med en sviktande karaktär hos mig... Inget. :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 767
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp