Adventskalender 2019

Rapport om dagens kattgodis - NOPE. Fast jag förstår henne, de var ganska stora för att vara kattgodis och när jag skulle bryta itu dem så gick det inte :confused: stenhårt/-sega :cautious:

Som tur är så har vi en soptunna här hemma, aka hunden, och de gick ned utmärkt efter ett första test av den första biten rapporterar hon istället :D (Men t.o.m hon hade lite besvär med den första biten innan hon begrep hur hårt hon behövde ta i och de var i betydligt mera lagom storlek till henne.)
 
Dagens örhängen
Så himla läckra @Zinfernia
20191202_074741.jpg
 
Har inga bilder, men lucka nummer ett och två i Lookfantastics adventskalender var en ögonskuggspalett från Morphe (9A Always Golden) samt en leave in produkt från Living Proof. Varit sugen på att testa produkter från båda märkena, så är nöjd :)
 
Dagens ost & Loccitane

Visa bifogad fil 40876

Norvegia känns som ett väldigt tryggt val, smakar ju gott då så jag är nöjd. Och sötaste lilla lipbalmen 😍 har även öppnat Lykos, men såg andra hade den med, vet inte hur jag gör spoiler så lämnar den till någon annan att avslöja ✨🎅
Jag tycker att det är helt okej att visa bild på dagens lucka även om andra har samma kalender :)
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 344
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp