Kropp & själ Adventskalender 2019

Rapport om dagens kattgodis - NOPE. Fast jag förstår henne, de var ganska stora för att vara kattgodis och när jag skulle bryta itu dem så gick det inte :confused: stenhårt/-sega :cautious:

Som tur är så har vi en soptunna här hemma, aka hunden, och de gick ned utmärkt efter ett första test av den första biten rapporterar hon istället :D (Men t.o.m hon hade lite besvär med den första biten innan hon begrep hur hårt hon behövde ta i och de var i betydligt mera lagom storlek till henne.)

Har inga bilder, men lucka nummer ett och två i Lookfantastics adventskalender var en ögonskuggspalett från Morphe (9A Always Golden) samt en leave in produkt från Living Proof. Varit sugen på att testa produkter från båda märkena, så är nöjd :)

Dagens ost & Loccitane

Visa bifogad fil 40876

Norvegia känns som ett väldigt tryggt val, smakar ju gott då så jag är nöjd. Och sötaste lilla lipbalmen 😍 har även öppnat Lykos, men såg andra hade den med, vet inte hur jag gör spoiler så lämnar den till någon annan att avslöja ✨🎅
Jag tycker att det är helt okej att visa bild på dagens lucka även om andra har samma kalender :)

Se där ja! Ytterligare 5 år som försvann på det yttre :D
Som disclaimer kan jag säga att jag inte tror på antirynkgrejor... men jag gillar att ta hand om mig själv och nog känns huden bättre om man pysslar lite med den. Plus att jag gillar lite lyx och flärd i vardagen (jag har ju vare sig häst eller barn och något måste jag ju blåsa pengarna på :angel:).

Hästdiskussioner nu

• Föl 2017
  • Beräkna lämplig ryttarvikt
  • Har ska träningen läggas upp?

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Tillhör jag en minioritet?

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos