Adventskalender 2019

Lucka 4:

Ögonmask från Filorga
Handkräm från BubbleT
Shower gel från Molton Brown
Parfym från Lancome
Parfym från Maison Margiela (den heter "By The Fireplace" och luktar verkligen rökigt! :D)

IMG_20191204_054455.jpg
 
Har glömt å uppdatera med Loccitane, så här kommer idag och igår ☺️ en Body lotion och en handkräm idag, som luktar jättegott 👍

15755226034237338082579426824263.jpg
 
Lucka nummer tre innehöll Caudalie Vinopure Clear Skin Purifying Toner i 50 ml, som luktar gott av eteriska oljor. Sen vet jag inte hur såld jag kommer bli på den, känns som jag litar mer på andra märken. Men spännande!

I lucka nummer fyra så var det två små sminkborstar från Luxie Beauty som verkar toppen, köper typ aldrig sminkborstar själv. Men har genom åren plockat på mig en del från diverse boxar och just det här märket är en favorit.

Inte öppnat dagens lucka ännu, men återkommer :D
 
Min Nespresso-kalender har hittills innehållit två favoritkapslar och tre som jag inte är tillräckligt förtjust i själv för att köpa hela paket av men som ändå är användbara emellanåt (t.e.x decaf-kapslar), så jag är nöjd än så länge! :)
 
Jag ger upp om ers majestät, aka katten, med hennes kalender 🙄
Härmed är det Puckens adventskalender :rofl: Katten får nog lukta på en bit om det kommer något nytt men annars får de gå till hunden. Hon sitter och väntar tålmodigt bakom gallret nu när jag prasslar och hör mig fråga katten om hon inte ska ha godiset :rofl: Inte ett dugg orolig över att hon ska gå miste om något med den där primadonnan :D
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 743
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp