Adventskalender 2019

Eller ska jag ta något helt annat innehåll? Jag vill inte ha något ätbart, och inte kaffe eller te...
Jag hade Novellix novellkalender förra året och tänker köpa en sån i år också; den blev jag glad av. En ny liten text att läsa varje dag passar mig perfekt. (Hade även Anton Berghs chokladkalender men den var en besvikelse. )
 
Är det någon som haft den här? Är den värd pengarna innehållsmässigt?
Är sugen på en liten från Body shop annars men känner att det ekonomiskt blir jääävligt saftigt, men vill inte lägga en för mig hög summa på skit heller :cautious:
 
Vad kul med lite fler förslag. Det var några i tråden som nämndes som jag inte tänkt på.
Än så länge är jag sugen på bodyshops. Jag brukar gilla alla deras produkter så det känns ju säkert....
Samtidigt som det kan vara kul att prova något nytt..
 
Jag hade Novellix novellkalender förra året och tänker köpa en sån i år också; den blev jag glad av. En ny liten text att läsa varje dag passar mig perfekt. (Hade även Anton Berghs chokladkalender men den var en besvikelse. )
Jag tänker att Anton Bergh inte är RIKTIGT så god choklad som den kalender jag vill ha. Men varför blev du besviken?
 
Nu efter lite funderingar har jag klickat hem Åhléns kalender, dessutom just nu med 20% rabatt. 😄
Efter lite övervägande med mig själv bestämde jag mig för en lite billigare kalender med hudvård för att även kunna köpa lakritsfabrikens kalender. 😋 Den har jag dock inte beställt än, bara googlat upp.
Och så också hålla utkik i diverse butikers onlinekalenrar, för att kunna på att köpa billigare produkter av det som jag ändå använder.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 865
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 579

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp