Adventskalender 2019

_20191208_102220.JPG


Så, sammanlagd uppdatering av Babor:
4: En till Beauty Rescue som har blivit lite av en favorit, den känns väldigt skön.
5: Ännu en Beauty Rescue, väldigt nöjd med det :up:
6: Perfect Glow, den är helt suverän när man vill se lite piggare ut och ger rätt mycket fukt också.
7: Perfect Glow.
8: Perfect Glow.
 
Visa bifogad fil 41279

Så, sammanlagd uppdatering av Babor:
4: En till Beauty Rescue som har blivit lite av en favorit, den känns väldigt skön.
5: Ännu en Beauty Rescue, väldigt nöjd med det :up:
6: Perfect Glow, den är helt suverän när man vill se lite piggare ut och ger rätt mycket fukt också.
7: Perfect Glow.
8: Perfect Glow.
Hur funkar det med ampullerna? Är det engångs eller räcker de till fler gånger?
Är det som ansiktsmasker?
 
Hur funkar det med ampullerna? Är det engångs eller räcker de till fler gånger?
Är det som ansiktsmasker?

De är engångs egentligen men är man lite försiktig kan man använda dem två gånger (typ morgon och kväll, jag skulle inte vilja spara dem längre än så). Det är inte ansiktsmasker utan serum (även om Babor har serummasker också, i sheetform).
 
De är engångs egentligen men är man lite försiktig kan man använda dem två gånger (typ morgon och kväll, jag skulle inte vilja spara dem längre än så). Det är inte ansiktsmasker utan serum (även om Babor har serummasker också, i sheetform).
Mmm, jag har öppnat ikapp min nu, hämtade den i fredags. Dock inte använt någon ännu.

Jag brukar få de flesta att vara två omgångar, men vissa kvällar är huden så torr att allt absorberas in som i en wettexduk :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 861
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp