Adventskalender 2019

Är det någon som haft den här? Är den värd pengarna innehållsmässigt?
Är sugen på en liten från Body shop annars men känner att det ekonomiskt blir jääävligt saftigt, men vill inte lägga en för mig hög summa på skit heller :cautious:
Lite för sent nu men jag har den där, fick den av min mamma.

Ska inte smygöppna men kan återkomma med recension i december om du vill (och jag minns) :D
 
Lite för sent nu men jag har den där, fick den av min mamma.

Ska inte smygöppna men kan återkomma med recension i december om du vill (och jag minns) :D
Hittade en video med öppning igår faktiskt! Såg inte alls fel ut, nu blir det ju en mellan från Body shop men det är inte omöjligt att det blir en sån också :D
 
Det var fasen att Skincity skulle skicka VIP-inbjudan på mailen. Jag kunde inte låta bli utan beställde den. Tydligen 7 fullsize-produkter i av totalt 25 luckor :love: .
Ändå roligt att ha en kalender jag inte vet innehållet i :D
 
Den här tråden har gjort mig jättesugen på att köpa en fin adventskalender :arghh: jag hittade en jättefin med choklad men den var lite för dyr för min plånbok iår. Vi får se om det blir någon alls.

Jag köpte en jättefin från Lindt för några år sen som jag nu ställer fram som pynt varje år :love:

Screenshot_20191016_091649.jpg
 
Jag har köpt en kalender från body shop. Pratade med några vänner som köpt andra kalendrar och som var förvånade att jag inte börjat öppna den än. Jag behöver ju en ny body lotion eller liknande men inte kan jag öppna än. De hade dock börjat öppna sina.
Men här måste jag sätta ner foten...
:mad: inte kan man börja öppna för tidigt..
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 757
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp