Adventskalender 2019

Sen har jag lykos med ljus från voluspa och en från Loccitane som jag fick av min mamma 🥰 men jag vet inte helt vad den från Loccitane är för nått?

15751936987011626868439929592936.jpg


Nu är jag färdig å spamma 😅🎅✨
 
Två? Det räckte med kalendern för att få premie... I blame YOU, Athena :cautious:

Du har ett extremt dåligt inflytande på mig. Och det har INGET att göra med en sviktande karaktär hos mig... Inget. :angel:

Hade du köpt två Babor-saker hade du fått två premier. Just sayin' :angel:

Jag är heller inte karaktärslös utan skyller på dig... råkade precis klicka hem Michel Cluizels pralinkalender när du nu köpte en kalender till :p Halva priset på Kökets samt 10% extra BF-rabatt :up:
 
Vad roligt att se vad alla får i kalendrarna! Jag köpte ingen kalender, men den där med ost var ju kul! Såg en sån variant i affärn tidigare med... reas kanske lite nu? Får ta en kik!
Nån bodyscrub som luktar gott och lyxigt hade ju kanske vart nåt att unna sig annars...!
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 352
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp