Adventskalender 2019

Dagens luckor.
Schampo och balsam i reseförpackning samt micellär rengöringsmousse. Bra luckor!
 

Bifogade filer

  • 87D05BA5-E4BD-4085-ADAF-D8790D2DE02F.jpeg
    87D05BA5-E4BD-4085-ADAF-D8790D2DE02F.jpeg
    218,6 KB · Visningar: 58
Som disclaimer kan jag säga att jag inte tror på antirynkgrejor... men jag gillar att ta hand om mig själv och nog känns huden bättre om man pysslar lite med den. Plus att jag gillar lite lyx och flärd i vardagen (jag har ju vare sig häst eller barn och något måste jag ju blåsa pengarna på :angel:).
Haha nej jag tror inte heller att det har en direkt märkbar effekt. (Häromdagen frågade jag min för tillfället mindre kära sambo om han tyckte att jag såg gammal ut. Han satt i soffan och jag stod i köket, ett avstånd på ca 15 meter. Fick till svar: "-Nej, inte härifrån...." :cautious:)
 
Dagens ost, en kryddad Nøkkel ost, står dock inte vilka kryddor. Spännande ☺
Visa bifogad fil 40937

Den verkar helkul den där ostkalendern asså! Äter du ostarna varje dag eller sparar du till en ostbricka (tyckte jag såg nåt om det)? Vad kostade din kalender?

Dagens påse från @Zinfernia
Har inte öppnat bodyshops än. Tar den när jag kommer hem
Men dessa är så fina ju :)
Visa bifogad fil 40938

Åh, så fina och juliga!
 
Det enda var att när jag satt vid min arbetsplats i morse insåg jag att jag glömde att matcha klädseln
Har en mörklila klänning på mig
 
Jag är ganska besviken på min salmiakkalender. I de första tre luckorna var det samma godis. Ok, men inte jättegott. Hoppas på variation framöver, men tvivlar.
 
Den verkar helkul den där ostkalendern asså! Äter du ostarna varje dag eller sparar du till en ostbricka (tyckte jag såg nåt om det)? Vad kostade din kalender?

Den kostade ca 300:- ☺️ jag sparar till ostbricka i helgen, ser väldigt fram emot det. Hoppas på nån mögelost och väldigt lagrat också, vi får se. Bitarna är perfekt storlek, så med lite frukt och kex blir jag nog lagom mätt och nöjd 😁



Åh, så fina och juliga!
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 344
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Roliga bilder och memes om katter!
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp