Adventskalender 2021 - öppningstråden

Gårdagens
Lyko skinderella- primer spray för håret. Inget jag använder så ger nog bort.
Glossybox - figs and rouge ansiktsprimer. Ett märke jag har provat förut och gillat mkt så ska bli kul att prova.
 

Bifogade filer

  • 1638891126847292437316225335178.jpg
    1638891126847292437316225335178.jpg
    201,4 KB · Visningar: 18
Dagens varm choklad var Raspberry Ripple White Hot Chocolate. Rosa färg förstärkte känslan av varm milkshake. Men den var faktiskt god.

Ingen vinst på triss.

Och dagens pralin var dubbelnougat, så det var inte den i går. Vet fortfarande inte vad gårdagen var.
 
IMG_20211208_061311.jpg


Dagens:

Godis från Cartwright & Butler, ser väldigt gott ut!
Regnbågsmüsli från MyMuesli, oklart innehåll så jag får testa och försöka gissa 😂
Kahls har klantat sig och skickat två stycken påsar för 7:e december men ingen för 8:onde så jag fick samma te som igår. Men men, jag gillar ju både Rooibos, mango och passionsfrukt så jag kanske förlåter det här fatala misstaget 😅

Micellärschampo från Schwarzkopf, för skadat/färgat hår. Lär inte bli bra på mig!
Torrschampo från NordicFeel Mixed. Jättebra, jag hade ändå tänkt köpa det!
Läppglans från Isadora i NordicFeels originalkalender
Mascara från L'oreal i Zalandos
Cleanser från Emma S i Kicks Hudvård
Olja från Mac. Gissar att det är någon primerliknande produkt?
Bodybutter i avokado från Bodyshop. Nån som testat den innan? Luktar den okej?
Doft för att fräscha upp kläder/skor i Sniphs
 
20211208_072233.jpg

Choklad i igen. :cautious: De andra har iaf varit goda trots choklad så förhoppningsvis denna också.
Teet (som jag idag igen glömde ha med i fotot eftersom jag redan öppnat och förberett det) är Sylves lilla gröna. Grönt te med fruktbitar. Tror det kan bli bra om det inte är för fruktigt.
 
Krita från Haupt, god! :)

Kit från Dr Dennis Gross i dagens lucka från Lykos 24K, påsar med ansiktsexfoliering och efterföljande behandling, en påse med kroppsexfoliering och en burk med collagenkräm till ansiktet. Påsen med kroppsprodukten har tyvärr skadats och läckt lite, men kan nog användas ändå :)

Parfym Sel D'Azur från Yves Rocher, luktar typ hav? Någon som testat hur den blir på huden?

IMG_20211208_084804.jpg
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: MiniLi
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 501
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 428
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 243
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp