Adventskalender till en man

AgentCarter

Trådstartare
Jag vill ha en adventskalender till min sambo! Men de flesta för vuxna är bara hudvård och smink och det är inget han är intresserad utav av och jag orkar inte göra en egen. Har nån tips på kalendrar till vuxna som även en som inte är intresserad av skönhet kan tycka är kul?
 
Finns en jättesnygg lakritskalender från Johan Bülow här: http://lakrids.nu/
Annars finns det ju tekalendrar och finare chokladkalendrar från typ Lindt.

Men du kanske tänkte mer "prylar"? :)
 
Fick en chokladkalender från Lindt av mamma igår. En mumsig pralin varje dag i december :p Hon köpte den i Tyskland men kanske finns här med?
Förra året beställde vi från amazon (den tyska) och dom fraktar även till Sverige.
Jag kommer nog också köpa Kränkus tekalender då jag dricker te på morgonen.
 
Han dricker inte te, avskyr fotboll och en chokladkalender hade han tyckt lika mycket om en tio kronors -.-
Han äter lakrits dock.

Helst hade jag velat ha en med prylar, så jag också kan ha en med prylar :angel:
 
24 olika sorter, att öppnas innan respektive dags middag:

advent_beer.jpg
 
Om du inte tvunget måste ha en varje dag så kan du göra en egen som har något varje helg. Det kan vara fina små lappar eller tjänster som du ska utföra. då blir det inte så jobbigt att göra en egen.
 
Firebox har gin, rum eller vodka kalendrar. Såg en star wars också.
Min man är den enda mannen född på 80-talet som inte gillar star War och superhjältar underligt nog.

Kl
Vill inte ge något alkoholhaltigt, yrkeschafför som kör på kvällar så är inte så lämpligt.
 
Kanske köpa en pryl som går att plocka isär (och sen hyfsat enkelt sätta ihop igen), eller en sak som har många delar, så får han delarna utspridda på olika dagar och det blir lite spänande vad det är för sak han ska få.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ En tråd för oss adventskalender fantaster som tittar på alldeles för mycket Grääs YT och inhalerar rituals dofter och villhöver mer...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 994
Senast: Elendil
·
Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
980
Senast: Stinaelin
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
527
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp