Ingen vinst på min Trisskalender heller.Skrapat första luckorna på mina triss kalendrar.
Ingen vinst denna gång. Trodde jag hade vunnit 30 kr på den ena. Men vid närmare koll stod det visst 300 och inte 30 på ena stället..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen vinst på min Trisskalender heller.Skrapat första luckorna på mina triss kalendrar.
Ingen vinst denna gång. Trodde jag hade vunnit 30 kr på den ena. Men vid närmare koll stod det visst 300 och inte 30 på ena stället..![]()
23 chanser kvar. Förhoppningvis får vi storvinster där.Ingen vinst på min Trisskalender heller.
Det är tänkt att brygga på 5 dl vatten per lucka i Kahls. Men man får ju göra som man villKommer nog bara följa denna tråden, hinner inte med, har ju inte ens lagt in mina kalendrar
Men recension 1 december:
SR o SvTs kalendrar: Lite trist layout på kalendern som sådan men tycker båda berättelserna känns väldigt lovande!!
Pärlan: Så sjukt goda kolor och fin kalender. Svåra luckor att öppna dock men känner jag vill ha den varje år!
️Kahls kaffe: Blev typ knappt 5 skopor så brygger med 4 dl till när jag äter frukost hemma med min stora mugg. Kul häfte med förklaring o anteckningsplats för varje kaffe och snygg box!
Chokladkalender: Fd kollega som har som tradition att ge oss den enkla (som jag älskar!) chokladkalendern sista fikan innan jul, en gulligt snölandskap i år
Öppnar oftast denna först direkt jag går upp/kommer hem och sänder honom en tanke
![]()