Tack! En sån får det nog bli till läsktokiga mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag varit på eko, det blev en lookolook. Kanske inte den mest spännande, men kändes helt okej med tanke på priset av 60 kronorNågon chokladLite osäker på priser men hade dumle ett åter tex, toppen tycker jag!
Nu fick jag mejl om att den är på vägNågon som fått sin kalender från meds? Den skulle börja skickas ut under förra veckan

Hoppas att jag också får det!Nu fick jag mejl om att den är på väg![]()
Den står uppskriven på inköpslistan idag. Maxi här har fått in dem.Har fått Ilchesters ostkalender![]()
![]()
Jag råkade köpa SD-Designs kalender igår. Det är dock bara 4 luckor/lådor men tror innehållet kan vara bra![]()
Står att paketet väger 25g. Hoppas den väger lite merNu fick jag mejl om att den är på väg![]()
Skrev att lila och blått är fint så får se om nått har dessa färgerSkrev du några önskemål när du beställde?
Skrev att lila och blått är fint så får se om nått har dessa färger![]()
Kollade nu och alla storlekar verkar finnas i lager. Dom har kanske fyllt på. Såg att i svart finns x-full också och det fanns det inte när jag beställdeSka bli kul och se vad du får. Full är slutsålt nu men till nästa år kanske det kan bli aktuellt.