Adventskalendertråden 2020

Jag valde den med bara müsli. Vilken har du köpt? Ska bli spännande att testa, aldrig ätit deras müsli. Och såg på hemsidan att man kan mixa sin egen, vilken dröm!
Premium så det är müsli, gröt, chocs och te. Vet inte riktigt vad chocs innebär men det blir spännande. Kul att vi är 3 med deras kalender och att det är 3 olika 😁
 
Nu har jag äntligen slagit till på en kalender, får se om jag hinner få den innan första luckan ska öppnas.

Det blev en sån här 🙂
BC1386C5-34E1-4717-BE41-39693CCFA6FD.png
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 444
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
864
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 971
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp