Adventskalendertråden 2020

Dagens lucka innehöll en highlighterborste från Luxie, som jag antar är tänkt att komplettera gårdagens innehåll. Slänger in en bild på både den och gårdagens lucka. :)
WhatsApp Image 2020-12-02 at 10.15.58.jpeg
 
Har förutom Kahls kaffekalender även Jelly Bellys, kul att gissa smak då det inte står på själva påsen (men bilder finns på baksidan av kartongen) :)

Alltså, vad jag missat genom åren, borde ju börjat äta Jelly Belly Beans längesedan, de är riktigt goda :d

Sonen har en likadan kalender men får andra sorter under sina luckor, lite förvirrande på morgonkvisten :D

87A7B2BF-271E-48AF-BB1E-F6E5F6FBF427.jpeg
 
Alltså ursäkta dubbelpost och självcitat, jag vet inte vad som hände där, försökte bara lägga in en bild och min mobil fick lite spel :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 446
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
864
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 973
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp