Adventskalendertråden 2020

Jag skulle vilja ha en tekalender. Fick mejl om Kränkus men stod att den bara innehåller 1 grönt te och jag föredrar grönt så det känns lite trist. Nån som vet nån tekalender som är mer blandad? Dricker ju svart också men ett enda grönt var lite för lite tycker jag.

Tillägg: och ska innehålla te, inte det som används som te men inte innehåller nåt te alls (typ många yogi).
 
Jag skulle vilja ha en tekalender. Fick mejl om Kränkus men stod att den bara innehåller 1 grönt te och jag föredrar grönt så det känns lite trist. Nån som vet nån tekalender som är mer blandad? Dricker ju svart också men ett enda grönt var lite för lite tycker jag.

Tillägg: och ska innehålla te, inte det som används som te men inte innehåller nåt te alls (typ många yogi).

Har du tittat på kalendern från NUTE? De har ju en del gröna teer i sitt sortiment.
 
Åh, jag vill också ha en te-kalender. Mest för att jag vill ha massor av smakprover :p Är dock inte så intresserad av svart te, alla andra sorter går bra. Verkar inte vara helt lätt att hitta det heller.
 
Vi hade en tråd förra året och vi ska väl givetvis ha en tråd även i år! Adventskalendrarna har börjat släppas - vad ska ni ha? Har ni hittat nånting nytt? Väntar ni på någon särskild? :)
Överväger tekalender i år igen, fast från ett annat företag som var mycket billigare än där jag brukar köpa.
 
Jag hade en från Tmagasinet i Skellefteå förra året, de har en webbutik. Hittade massa nya favoriter så det blir nog en i år igen.
Då fick jag säga om det var något jag inte ville ha i smakväg eller typ av te och så fick jag hem inslagna provpåsar i brevlådan. Tror det var rätt mycket i varje påse, kanske till minst 8 koppar.
 
Jag hade en från Tmagasinet i Skellefteå förra året, de har en webbutik. Hittade massa nya favoriter så det blir nog en i år igen.
Då fick jag säga om det var något jag inte ville ha i smakväg eller typ av te och så fick jag hem inslagna provpåsar i brevlådan. Tror det var rätt mycket i varje påse, kanske till minst 8 koppar.

Det där lät ju intressant! Jag känner mig lite emot strömmen som mest vill ha svart te 😅
 
Jag funderar på Skincity (har inget emot deras egna märke). Men har ni beautynördar något annat tips? Elemis, Body Shop, Decleor och Rituals är inte aktuella. Babors förra året var härlig men har ju testat alla deras ampuller nu så jag vill prova något nytt.

Drömmen vore en med K-beauty :love:
 
Det blir nog ingen kalender för mig i år pga ekonomin, men nästa år är jag sugen på en från Body shop och någon med sexleksakstema tror jag!
 
Här lutar det åt Bodyshop, hade en mellan förra året och var så jäkla nöjd! Håller även utkik efter en kalender som var totalt slutsåld förra året, en hudvårdskalender i rejält lägre prisklass.

Tänkte ge bort en hemmagjord också. Tanken är luckor med qr-koder som går till mer eller mindre juliga videos anpassat till mottagaren, och nån godisbit. Blir kul!
Vill minnas att någon förra året hade en ostkalender också, var hittar man en sån? :D

En sådan fanns på Stora Coop och ICA Maxi, iaf här i Falun (jag köpte till svärfar).
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 446
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
864
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 974
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp