Adventskalendertråden 2020

Idag fick jag lipbutter och bodyscrub :)
 

Bifogade filer

  • 20201203_110417.jpg
    20201203_110417.jpg
    121,8 KB · Visningar: 49
Hann inte öppna igår, Rituals så långt är en duschkräm och idag en pillow mist.

Lykos var en eyeliner med filtpenna (heter d så?) Och 2 olika hårinpackningar idag.

Allt är saker jag kommer använda så d känns kul ✨🎄👌 bjuder på en bild på d från Lykos kalender

Visa bifogad fil 60997

Dessa hårinpackningar fungerar väldigt bra med mig och mitt hår, jag hade varit jättenöjd (de är inte särskilt billiga)
 
A51E2491-16A6-4F3A-974B-E6B6C9972988.jpeg


De tre öppningar jag gjort hittills. Jag har body shop mellan och lilla yves rocher. Och sen har jag en som min mamma har pysslat ihop som inte fastnade på bild.
Body shop
1 Handkräm coconut - har dessa på jobbet så perfekt med lite påfyllning
2 sheet mask - älskar sheet masks, minns att denna var med förra året också. Inte min favorit dock, men helt okej.
3 bath Lily - helt okej utfyllnadsprodukt tycker jag. Använder ändå såna

Yves rocher
1 ansiktsskrubb
2 duschkräm äpple - luktar jättegott!
3 micellar water

Har inte använt så mycket yves rocher i modern tid, men det jag använt har jag varit nöjd med så ser framemot att testa dessa.

Från mamma har jag fått ett elektriskt värmeljus, choklad och en hårsnodd.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 416
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
863
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
11 905
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp