Adventskalendertråden 2020

Här lutar det åt Bodyshop, hade en mellan förra året och var så jäkla nöjd! Håller även utkik efter en kalender som var totalt slutsåld förra året, en hudvårdskalender i rejält lägre prisklass.

Tänkte ge bort en hemmagjord också. Tanken är luckor med qr-koder som går till mer eller mindre juliga videos anpassat till mottagaren, och nån godisbit. Blir kul!
Vill minnas att någon förra året hade en ostkalender också, var hittar man en sån? :D

Jag hade ostkalender, men bor ju i Norge så köpte min här. Kanske det finns att hitta liknande i Sverige, jag köpte min i en vanlig matbutik :)
 
Tänkte på Lindt chokladkalender till maken, men såg nu att Delicato också har en kalender. Någon som har provat den sista?
Själv vill jag ha en strumpkalender :p
 
Tänkte på Lindt chokladkalender till maken, men såg nu att Delicato också har en kalender. Någon som har provat den sista?
Själv vill jag ha en strumpkalender :p
Om det är samma dom har i år från delicato så var det inget speciellt. Deras vanliga saker, dammsugare, chokladbollar och sånt i miniformat.
 
Om det är samma dom har i år från delicato så var det inget speciellt. Deras vanliga saker, dammsugare, chokladbollar och sånt i miniformat.
Okej, får kika lite till då, kanske roligare med en chokladkalender. Även om jag anar att han blir glad för varje liten sötsak till morgonkaffet :)
 
Måste säga att jag blev löjligt glad för denna tråden 😍😁

Har kollat runt lite, vet inte vad jag vill ha till mig själv än, men kanske rituals, deras deluxe kalender är väldigt söt, ser ut som en liten julig by, 🤗 rätt dyr iof, men ändå, kan vara värt det ^^

Till mini tror jag att det kanske blir en med Astrid Lindgren lr pixi böckernas :)

Mannen har jag ingen aning, han fick en jag gjorde i fjor, ingen av oss hittade en han ville ha, men var rätt mkt jobb så hade gärna köpt en färdig i år :p
 
Ölandschoklad!:d
Den måste jag hitta! Har tänkt en fin chokladkalender i år. Var hemskt besviken på förra årets saltlakritskalender.
Och kanske en tekalender också, men jag gillar ju inte fruktteer, och det brukar vara många sådana. Som jag testar och häller ut efter två klunkar.
 
Nä jag är all in för svart te!
Till den som vill ha svart te rekommenderar jag kalendern med bara svarta teer från tehuset.se. (De har andra kalendrar också för den som vill ha mer blandat.) Goda teer, mycket ”juliga” smaker, väldigt flexibla (när maken ville undvika sådant han är allergisk mot fick han ett par andra sorter istället) och bra på alla sätt; det blir en sån igen för mig.
 
Jag funderar på att köpa en lakritskalender som överraskning till maken. Dock äter jag ju inte själv lakrits så hade kunnat behöva lite hjälp med vilken som kan passa bäst.

Han äter både sött och salt lakrits, och tycker om kombos typ hallon-lakrits eller liknande. Mindre förtjust i chokladdragerad lakrits, men det är inget förbjudet. Någon som har nått tips? :)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 406
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
862
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
11 682
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp