Adventskalendertråden 2020

Dagarna flyger tydligen även när man inte gör så mycket. Dom två sista luckorna i Lykos, lucka 23, 1 ansiktsmask...som fått ben, vete 17 var den tog vägen märke typ, etc, kommer jag ej ihåg 🤷‍♀️ och lucka 24 var en ansiktsgel. Brukar inte tycka om gel men var ett spännande märke så vill ändå prova den :)

Mammas tekalender kom fram på julafton haha:o:p hon blev ändå jätte glad för det, hon tyckte det var tråkigt att den kalendern hon haft i december var slut. Har sparat på min tekalender med så vi kör dom nu i januari ist 😁

IMG_20201226_223316066.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 277
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
840
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
453
· Visningar
11 180
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp