Adventskalendertråden 2020

Det blev en från Lookfantastic ändå, haha. Jämfört med exempelvis Lykos, så är det åtminstone en kalender och inte en necessär. :D

Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
 
Jag hade förbeställt en kalender från Lookfantastic, men avbokade den faktiskt efter mycket övervägande. Jag unnar mig en palett från Hourglass och en från Natasha Denona istället, båda är dyra och sådana som jag verkligen verkligen ha och kommer att använda, så det känns värt.

Däremot är jag sugen på en chokladkalender från Lindht :d
 
Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
Förra året trodde jag det skulle vara mer från Skincitys egna grejer, men det var bara en handfull (om jag minns rätt)
 
Slog till å köpte 2 kalendrar från Perchs Thehandel. En till mig å en till mamma. Vi har som tradition att vi åker till Kbh för deras afternoon tea men det har vi inte kunnat göra på ett tag nu så blir som en liten tröst, osäker på när vi kan träffas nästa gång med, så då får vi smaka på teer tllsammans på distans ist :)
 
Åh jag måste bestämma vad jag vill ha för adventskalender, något ätbart tror jag i alla fall! Hade Rituals för två år sen och har inte använt upp allt än :p Förra året Lindts chokladkalender.

Nu velar jag mellan popcorn, marmelad och någon med choklad/karameller!
 
Jag har förbokat kalendern från Lookfantastic och kommer köpa Podcastkalendern om det sk böglyftet av Flashback Forever.
Jag var ju såklart tvungen att googla vad "böglyftet" var och känner nu starkt för att tvätta mina ögon med klorin. Vet inte vad jag trodde det skulle vara på bilden, men namnet says it all! 😱 :D
 
Ska köpa kaffekalender till sambon i present han uppskattade det väldigt mycket förra året. I år ska jag kolla om te- och kaffebutiken har en med mindre märken på kaffe. Fanns förra året men då hade jag redan köpt en annan. Till mig själv vet jag inte, dricker inte kaffe och te dricker jag bara svart eller rött så känns inte så stor mening att köpa en tekalender.
 
Alltså Harry Potter-strumpkalendern 😍 Ska faktiskt köpa den i år, om den inte tar slut innan jag kommer till skott. Förmodligen även en kaffekalender (officiellt till maken, men en som räcker till två) och kanske någon med choklad om jag hittar någon prisvärd som bara innehåller mörk choklad 70%+. Kommer att ha en tuff period framför mig, så allt som kan förgylla vardagen behövs just nu :)
 
Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder också. :D Och kommer nog ångra mig när jag ser innehållet i Skincitys kalender detta år igen, men jag har uppenbarligen inte så mycket is i magen (rädd för att allt ska sälja slut innan jag fattat ett beslut, det vore så jag, haha). Hoppas du kommer ha råd när den släpps iaf. :love:
 
Har ni Ngt tips till en villrådig mamma? Min dotter är 16 år och önskar sig en kalender. Hon sminkar sig inte, gillar parfym, gillar att sköta huden utan att vara superpetig (har måttligt med acne), har långt hår som hon grejar med. Gillar inte té och kaffe. Vi har inte badkar.

om ngn har lite input tar jag gärna emot idéer.
Ha det gott!
 
Har ni Ngt tips till en villrådig mamma? Min dotter är 16 år och önskar sig en kalender. Hon sminkar sig inte, gillar parfym, gillar att sköta huden utan att vara superpetig (har måttligt med acne), har långt hår som hon grejar med. Gillar inte té och kaffe. Vi har inte badkar.

om ngn har lite input tar jag gärna emot idéer.
Ha det gott!

Lindts chokladkalender har god choklad. Förra året fanns en som var lite större än den andra. Jag hade den stora. Jättegod choklad! Innehåller nötter.
 
Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
Vad brukar Skincitys kosta? Minns inte alls.
Velar mellan Skincity och Lookfantastic. Eller det lilla alternativet att spara pengarna till skincitys "erbjudande-kalender".
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 431
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
864
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
11 917
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp