Adventskalendertråden 2020

Har ni Ngt tips till en villrådig mamma? Min dotter är 16 år och önskar sig en kalender. Hon sminkar sig inte, gillar parfym, gillar att sköta huden utan att vara superpetig (har måttligt med acne), har långt hår som hon grejar med. Gillar inte té och kaffe. Vi har inte badkar.

om ngn har lite input tar jag gärna emot idéer.
Ha det gott!

Har för mig att någon av kosmetikasidorna jag var inne på hade en parfymkalender (kan det ha varit lyko🤔) kan dock inte svara på hur bra den är.
Coolstuff har flera olika roliga alternativ också, sp kanske värt att gå in och kolla där.
 
  • Gilla
Reactions: Gry
Har ni Ngt tips till en villrådig mamma? Min dotter är 16 år och önskar sig en kalender. Hon sminkar sig inte, gillar parfym, gillar att sköta huden utan att vara superpetig (har måttligt med acne), har långt hår som hon grejar med. Gillar inte té och kaffe. Vi har inte badkar.

om ngn har lite input tar jag gärna emot idéer.
Ha det gott!
Det beror ju lite på prisnivå. Bodyshop är ju givet annars :D Annars finns en kalender med hudvård på Dollarstore för 150 kr, av märket Sense. Lite badrelaterat är det i bägge - jag har inget badkar jag heller men brukar använda badgrejerna till fotbad istället.
En parfymkalender finns det som @MCP skrev på Lyko, 250 kr.

Rekommenderar annars att hålla koll på Margareta Grääs på youtube som öppnar en massa kalendrar :D
 
Har ni Ngt tips till en villrådig mamma? Min dotter är 16 år och önskar sig en kalender. Hon sminkar sig inte, gillar parfym, gillar att sköta huden utan att vara superpetig (har måttligt med acne), har långt hår som hon grejar med. Gillar inte té och kaffe. Vi har inte badkar.

om ngn har lite input tar jag gärna emot idéer.
Ha det gott!

Rituals brukar ju innehålla lite blandat, och det är lätt att byta bort t ex en mascara (de har inte jättemycket smink i sitt sortiment) mot något annat på diverse FB-sidor. Deras produkter är väldigt parfymerade, mycket hudvård.
 
  • Gilla
Reactions: Gry
Såg nu att nordicfeel släpper en adventskalender och försökt googla lite om det funnits något tidigare år, men kunde inte se något. Någon annan som är intresserad av den? Enda kalendern jag haft tidigare är glossybox förra året, det var lite sisådär. Gillar mer blandade adventskalendrar med olika produkter från olika märken än adventkalendrar från specifika märken..
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 408
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
862
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
11 762
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp