Adventskalendertråden 2020

gul_zebra

Trådstartare
Vi hade en tråd förra året och vi ska väl givetvis ha en tråd även i år! Adventskalendrarna har börjat släppas - vad ska ni ha? Har ni hittat nånting nytt? Väntar ni på någon särskild? :)
 
Vi hade en tråd förra året och vi ska väl givetvis ha en tråd även i år! Adventskalendrarna har börjat släppas - vad ska ni ha? Har ni hittat nånting nytt? Väntar ni på någon särskild? :)
Jag vill som andra år ha en beauty-kalender, men har inte riktigt bestämt mig för vilken. Besviken på att Lookfantastic's kalender är jätteful och inte det minsta julig detta år. :down:


Har du någon du är sugen på?
 
Här lutar det åt Bodyshop, hade en mellan förra året och var så jäkla nöjd! Håller även utkik efter en kalender som var totalt slutsåld förra året, en hudvårdskalender i rejält lägre prisklass.

Tänkte ge bort en hemmagjord också. Tanken är luckor med qr-koder som går till mer eller mindre juliga videos anpassat till mottagaren, och nån godisbit. Blir kul!
Vill minnas att någon förra året hade en ostkalender också, var hittar man en sån? :D
 
Jag tänkte exakt på detta när jag gick i Åhléns igår, såg ett antal kalendrar (en med olika teer) och tänkte att jag måste fråga på buke om ni upptäckt detta än.
Amatör, såklart att ni vet detta! :D
 
Vi hade en tråd förra året och vi ska väl givetvis ha en tråd även i år! Adventskalendrarna har börjat släppas - vad ska ni ha? Har ni hittat nånting nytt? Väntar ni på någon särskild? :)
Har en sån här som kom igår: :-)
1600423997092.png
 
Åh, jag minns förra årets tråd. Det var jättekul att se alla lucköppningar!

I år kommer jag förmodligen inte att delta själv. Dels för att jag fortfarande har kvar saker från förra året (den drog iväg något i mängd :angel:) och dels för att jag behöver varenda krona till min nya lägenhet. (Som om det inte är tillräckligt dyrt att totalrenovera en fyra så har jag även bestämt mig för att köpa en massagestol för över 40 papp, tror jag kommer vara tillbaka på den ekonomiska banan lagom till Adventskalendertråden 2035 :laugh:)
 
Jag har i flera år tänkt att jag ska ha en hudvårdskalender men har aldrig kommit till skott. I år känner jag mig lite snål :D Men får se, jag har velat ha Skincitys i flera år men upplever också att deras generella utbud blivit mindre och då blir det såklart mindre roliga produkter i kalendern. Vill absolut inte ha deras egna märken och gissar att kalendern kommer vara fylld av dem.
Annars är Decleors en kandidat. Eller bara en riktigt god chokladkalender, typ Lindt :D
 
Jag har i flera år tänkt att jag ska ha en hudvårdskalender men har aldrig kommit till skott. I år känner jag mig lite snål :D Men får se, jag har velat ha Skincitys i flera år men upplever också att deras generella utbud blivit mindre och då blir det såklart mindre roliga produkter i kalendern. Vill absolut inte ha deras egna märken och gissar att kalendern kommer vara fylld av dem.
Annars är Decleors en kandidat. Eller bara en riktigt god chokladkalender, typ Lindt :D
Resonerar samma angående Skincitys kalender, känner lite allmänt att det blev tråkigare utbud i samma veva som deras egna produkter kommit. Om du tänker dig något märke så kanske Elemis kan vara något? Men de brukar väl kosta lite mer än Decleors.
 
Resonerar samma angående Skincitys kalender, känner lite allmänt att det blev tråkigare utbud i samma veva som deras egna produkter kommit. Om du tänker dig något märke så kanske Elemis kan vara något? Men de brukar väl kosta lite mer än Decleors.
Ska definitivt spana in, är helt obekant med Elemis sen tidigare (men kul med nytt!)

Kollade även in Lookfantastic efter du hade skrivit om den och även om den inte ser särskilt julig ut så blev jag ändå väldigt sugen :D
 
Jag tror det kommer bli en kalender från Rituals. 😊
Men har insett efter att ha haft olika kalendrar flera år att det alltid är med en del prylar som jag inte är intresserad av, så en annan tanke jag funderar på är att välja en summa och köpa produkter jag vet att jag vill ha.
Så lite funderande krävs. Kanske ska bli en lakritskalender istället.
 
Jag hade body shops förra året som jag älskade, så vill nog gärna ha en i år också. Och så vill jag ha någon med god choklad, men tycker det är rätt svårt att hitta
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 748
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
772
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 070
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp