Adventskalendertråden 2020

Någon som har haft kalender från Yves Rocher? ;) Fick reklam om den idag.
Jag har inte haft den, men blev väldigt sugen på den efter att jag såg Margareta grääs öppning av den på yt. Verkar vara en bra mix med smink och hudvård tycker jag. Har dock inte använt deras produkter på typ 15-20 år och på den tiden var kvaliten väldigt skiftande, men tror de har spottat upp sig lite.
 
Är det någon som har haft Johan Bülows lakritskalender tidigare? Jag har kört lakritsfabrikens två år tidigare och överväger något nytt.
 
Jag har inte haft den, men blev väldigt sugen på den efter att jag såg Margareta grääs öppning av den på yt. Verkar vara en bra mix med smink och hudvård tycker jag. Har dock inte använt deras produkter på typ 15-20 år och på den tiden var kvaliten väldigt skiftande, men tror de har spottat upp sig lite.

Kul! Jag köper från dem sporadiskt och tycker kvalitén varit bra :) det är ju rätt stor skillnad i pris på dem och många andra..
 
Jag har inte haft den, men blev väldigt sugen på den efter att jag såg Margareta grääs öppning av den på yt. Verkar vara en bra mix med smink och hudvård tycker jag. Har dock inte använt deras produkter på typ 15-20 år och på den tiden var kvaliten väldigt skiftande, men tror de har spottat upp sig lite.

Jag tycker det mesta jag provat från Yves blivit sämre i kvalitet de sista åren. Hudvården ligger som en hinna och några olika schampon blir som svinto i mitt hår. Men några duschgel, en solskyddskräm och handtvålarna är bra.
 
Är det någon som har haft Johan Bülows lakritskalender tidigare? Jag har kört lakritsfabrikens två år tidigare och överväger något nytt.
Maken hade den för två år sedan, den var mycket uppskattad! Nu hann han bara prova fram till lucia, sen lade någon annan beslag på den (dåvarande husdjur..).
Hmm, den hade jag faktiskt glömt- ska kika på den jag med :)
 
Jag och min bästa vän utbytte födelsedagspresenter förra veckan och det visade sig att vi hade köpt varsin tekalender, fast i olika format :laugh: Så jag kommer att ha en tekalender från Nabo i år, och ska även köpa mig en lite finare chokladkalender tror jag.
1602062153689.png
 
Jag funderar på lykos stora eller lookfantastics, har redan en tekalender så lite svårt å motivera köpet ^^.
 
Jaha, tack den som sa att Grääs öppnat Y R kalender. Jag kollade. Helt oimponerad av kalendern men sa någon ÄPPLE OCH KANEL???

Jag var alltså tvungen att beställa deras duschcreme, Handtvål och handkräm med äpple och kanel-doft. Tack ska du ha, tack så himla mycket.......



;)
 
Nu har jag shoppat loss på lyko, to the point of no return 🙈 blev deras luxury kalender, var fram å tillbaka på det å kolla typ igenom hela Margareta Gräs videolista, men kände den passa mig bäst. Tänker också, om det är nått år man ska ha kalender så är det i år, tror december kommer bli väldigt mörkt å stilla jämfört med andra år.
 
Nu har jag shoppat loss på lyko, to the point of no return 🙈 blev deras luxury kalender, var fram å tillbaka på det å kolla typ igenom hela Margareta Gräs videolista, men kände den passa mig bäst. Tänker också, om det är nått år man ska ha kalender så är det i år, tror december kommer bli väldigt mörkt å stilla jämfört med andra år.

Precis så tänkte jag också. Andra år det mycket annat som pockar på ens uppmärksamhet, tid och pengar, men i år tror jag det kommer att bli ganska så trist.
 
Så det är bara tre olika dofter i då? Synd, för det där hade annars varit en ypperlig present åt en kompis :(

Jag hade nog hellre fått fler med samma ändå, ett värmeljus håller ju inte så länge och en har väl gärna flera små ljus tända samtidigt, då föredrar jag samma doft gärna ^^
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 797
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
778
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 151
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp