Adventskalendertråden 2020

Jag hade nog hellre fått fler med samma ändå, ett värmeljus håller ju inte så länge och en har väl gärna flera små ljus tända samtidigt, då föredrar jag samma doft gärna ^^

Jo, fast lite fler än 3 dofter skulle det nog ändå kunna vara.

Ikea har ju sådana värmeljus i massor av dofter så göra en själv kanske?

Har funderat på det, det finns ju sådana där färdiga kalendrar man kan fylla själv. Kanske blanda med lite olika saker, te, kaffe, ljus, diverse kosmetika, något gott. Problemet är bara att då krävs det lite planering och då tenderar det ibland att bli långt mellan tanke och handling för mig :p
 
Jag och min bästa vän utbytte födelsedagspresenter förra veckan och det visade sig att vi hade köpt varsin tekalender, fast i olika format :laugh: Så jag kommer att ha en tekalender från Nabo i år, och ska även köpa mig en lite finare chokladkalender tror jag.
Visa bifogad fil 58251

Köpte också den tekalendern idag, som bonusbelöning till min snälla granne som låtit min häst bo där tillfälligt. Jag kollade inte på alla "luckorna" men av det jag såg så blev jag rätt sugen på den själv! Väldigt snygg förpackning också.
 
Köpte också den tekalendern idag, som bonusbelöning till min snälla granne som låtit min häst bo där tillfälligt. Jag kollade inte på alla "luckorna" men av det jag såg så blev jag rätt sugen på den själv! Väldigt snygg förpackning också.
Ja, verkligen fint förpackad! Har inte tjuvkikat på smakerna alls faktiskt, men det låter ju lovande!
 
Jag körde Maria Åkerbergs kalender i fjol och tyckte den var bra :) ganska dyr dock. Vet inte om de har en i år igen?
Ska nog sikta in mig på en kaffekalender i år.
 
Hade en dumlekalender förra året köpt på mitt Ica för typ 70 spänn. Tror det blir likadan i år om jag inte springer på Malmö chokladfabriks kalender eller något liknande :)
 
Hämtade ut vår Kaffekalender! Den ser riktigt fin ut, kul med ”jorden runt”-tema. Man fick med ett häfte där det står om alla kaffesorter (har inte tjuvläst!) och vi tänkte att vi skulle ge varje sort ett betyg och skriva in i häftet :p
6CCC8996-3A64-4AF4-B0CD-78CF15BCB4C5.jpeg
 
Den här tråden påminner mig om att jag måste börja hitta på saker till våran kalender... :idea: Jag och maken har en liten tradition att ha en gemensam, egengjord kalender varje år där vi köper småsaker som är kul eller bra att ha. Köper hälften var.
Tycker de färdiga man köper ofta är hutlöst dyra? Sådär 1000 kr för en grötkalender eller något annat som mest är fyllt av reklam-prova-på-förpackningar... :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 748
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
772
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 070
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp