Adventskalendertråden 2022

Jag känner mig lite pånyttfödd :angel: så jag tänker gå ut stort i år. Först och främst ska jag fylla de kalendrar som blev kvar från i fjol med nya praliner/godisar, tänker börja i september så jag förhoppningsvis glömmer bort innehållet.

Sen ska jag förmodligen köpa den med engelska delikatesser, YOLO är mitt ledord numera. ;) Kanske blir det även Rituals, ska kika på vad de innehåller först.

Jag har nästan allt kvar från förra årets Clinique-kalender, så jag tror inte det blir nån sån. Helst skulle jag vilja ha en kalender med enbart duschtvålar...
 
Jag känner mig lite pånyttfödd :angel: så jag tänker gå ut stort i år. Först och främst ska jag fylla de kalendrar som blev kvar från i fjol med nya praliner/godisar, tänker börja i september så jag förhoppningsvis glömmer bort innehållet.

Sen ska jag förmodligen köpa den med engelska delikatesser, YOLO är mitt ledord numera. ;) Kanske blir det även Rituals, ska kika på vad de innehåller först.

Jag har nästan allt kvar från förra årets Clinique-kalender, så jag tror inte det blir nån sån. Helst skulle jag vilja ha en kalender med enbart duschtvålar...

Jag köpte delikatesskalendern på BlackFriday, ett tips är att anmäla sig till nyhetsbrevet så får du en kod på 10%.

OT: Efter förra året har nu min ordbok i mobilen lagt till ordet delikatesskalender :laugh::laugh:
 
Har ju kört en whisky kalender, och en rom kalender till sambon. Det har blivit hans julklapp.

I år vete tusan vad jag ska hitta på.

Tips? Gärna dryckesbaserat funderar på om det finns någon öl-kalender eller liknande.
 
Har ju kört en whisky kalender, och en rom kalender till sambon. Det har blivit hans julklapp.

I år vete tusan vad jag ska hitta på.

Tips? Gärna dryckesbaserat funderar på om det finns någon öl-kalender eller liknande.
Kanske inte så hjälpsamt egentligen men min mamma gjorde en egen ölkalender till sin man. Utgick från vilka sorter han gillar och beställde lite olika roliga.
 
Jag gillade Yves Rocher förra året så den vill jag köpa igen om de har en.
Inte så nöjd med Lykos 2021 kalender, var dock nöjd med den de hade 2020 så jag får se vad de har för alternativ i år.

Har haft två laktitskalendrar men inte varit så nöjd med nån. Men kommer ihåg att nån här hade en med Smarties i förra året, så om jag hittar en sån vill jag gärna köpa 😁
 
Jag ska definitivt ha en te-kalender, och om någon kan tipsa om en med främst svart/grönt te och så lite örtteer som möjligt tar jag gärna emot det.

Kanske en chokladkalender från något av de lokala företagen.

Fick en väldigt fin kalender med små lådor med förra årets varm-choklad-kalender och skulle kunna fylla den själv. Men tycker själva överraskningen med vad som är i kalendern är en del av tjusningen så får se hur jag gör.
Mumin hade inga ört teer vad jag kan komma ihåg. Och jag gillade I princip alla påsarna vad jag minns 😊
 
Jag tar för givet att ikea har en på samma tema så den ska jag ha. Hoppas att body shops lilla innehåller allt jag gillar, sån tur lär jag inte ha dock. 🤣

Mina vänner ska till tyskland i början på oktober så ska försöka tvinga dom att hitta nån rolig. 😇😂
 
Ni som har koll på kalendrar, New Body, har de någon kalender?
Hade varit nice att bara klicka i storlek och kön för att få en med lite kläder 😁
 
Dagens lucka i rituals:
Body scrub paste 70 ml. Doft: clay & White tea

Luktar gott. :)
 

Bifogade filer

  • 20220802_152138.jpg
    20220802_152138.jpg
    124,4 KB · Visningar: 12

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 762
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 716
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp