Adventskalendertråden 2023

EmmaBovary

Trådstartare
Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd!

Har hittills fått något mejl från Glossybox om att deras ska vara bättre än förra året, bla. bla. och Cult Beauty teasar om att deras ska innehålla 39 produkter istället för förra årets 37. 😍 Kommer nog inte kunna låta bli att dregla över den sistnämnda. Har ni andra några kalendrar i tanke, eller är jag lite väl tidigt ute när det fortfarande är juli? (förra året startade dock tråden första augusti, så ungefär samma...)
 
Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd!

Har hittills fått något mejl från Glossybox om att deras ska vara bättre än förra året, bla. bla. och Cult Beauty teasar om att deras ska innehålla 39 produkter istället för förra årets 37. 😍 Kommer nog inte kunna låta bli att dregla över den sistnämnda. Har ni andra några kalendrar i tanke, eller är jag lite väl tidigt ute när det fortfarande är juli? (förra året startade dock tråden första augusti, så ungefär samma...)
Jag är sugen på någon med enbart smink. Vilken har varit bra tidigare år? Tips mottages tacksamt av alla som läser!
 
Jag vill nog ha LH Cosmetics igen! Har sett på deras (eller Linda Hallberg, kommer inte ihåg..) Instagram att de ska ha en i år också. :) Förra året var det bara smink, och lite verktyg (borstar/penslar, puderpuff, fransböjare och lite sånt) - gillar dem också och det känns inte som utfyllnad när det är riktiga grejer (inte några minipenslar med två cm skaft osv..).
 
Jag vill nog ha LH Cosmetics igen! Har sett på deras (eller Linda Hallberg, kommer inte ihåg..) Instagram att de ska ha en i år också. :) Förra året var det bara smink, och lite verktyg (borstar/penslar, puderpuff, fransböjare och lite sånt) - gillar dem också och det känns inte som utfyllnad när det är riktiga grejer (inte några minipenslar med två cm skaft osv..).
@Malibu_Stacy tycker att LH Cosmetics verkade toppen förra året, om man nu är okej med bara ett märke.
 
Åh! Med handfärgat garn, det kan till och med mig få till att köpa en kalender. 😅
Vart hittar man en sån?

Och @manda Sök efter yarnadventcalendar på Instagram så kommer du hitta flera. De flesta släpps i april för att de ska hinna färga, finns mängder från England och USA.

Vet att det finns iaf två svenska från FruFjällman som går att köpa nu och Myran som inte har släppt sin ännu. Myrans garner brukar vara fantastiskt fina.
 
I år är jag sugen på den sedvanliga pralinkalendern förstås, Glossybox som jag gillade förra året samt Body Shop som jag aldrig haft innan. Fick Rituals i present förra året men var inte helsåld. En hel del luckor som jag gav bort, typ flera produkter för män och sköljmedel vilket jag inte använder.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 890
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 706
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp