Adventskalendertråden 2024 - The Opening

athena_arabians

Trådstartare
Är ni redo?! Imorgon är det dags att börja öppna!

870431dcff5d6392fa956214c2ef5f93.gif

Jag har ju för-öppnat Pärlans kolakalender och äter just nu den sista. Så jag gör en recension.

Jag tyckte den var jättegod! Bara två smaker som jag tyckte lite mindre om men de smakerna gillar jag aldrig. Stort plus för att det på insidan av luckan stod vilken smak det var så man slapp fundera eller leta på ett separat papper.

Okej, jag har delat upp min öppning. Vill ju inge öppna allt inatt och gå miste om chokladpraliner till frukost. :D

IMG_2590.webp

Penstore - Sharpie penna.
Ölands choklad - Inte helt tydligt med smaksättning, men gissar på sött och salt. Kändes lite meh för mig, men inget fel på den.
Pärlans - Kola med smak av kardemumma. Ingen favorit. Tyckte inte min smakade kardemumma alls, men däremot någon tråkig bismak.
Tokimeki - Ingen kalender egentligen med luckor. Men kartongen innehåller massor med småpåsar, och varje påse har två mindre påse med ca 10 sticks vardera påse.

När jag öppnade första var jag helt säker på att det blivit fel och jag fått näringspinnar till växter istället :p Sticksen smakade också rätt träigt, men själva smaksättningen i matcha var god.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
13 485
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
482
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
534
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka