Bukefalos 25 år!

Ägarbyte, ID och vaccination

Wille

Trådstartare
Enligt mina katters förra ägare är de vaccinerade och chipmärkta. Den förra ägaren har dock inte hittat den dokumentation som ska finnas om detta. Jag vet alltså inte när det är dags för omvaccination och ägarbyte har inte kunnat göras.

Jag räknar inte riktigt med att jag kommer att få den informationen från förra ägaren. Det har ju trots allt gått två månader redan utan att något hänt. Har påmint en gång.

Så vad bör jag göra? Vaccinera katterna på nytt? Hur gör jag med ID-märkningen och ägarbytet?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 852
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
1 361
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 618
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

Omröstningar