ufot

Trådstartare
Min ena katt är väldigt förtjust i äggula. Då jag vet att äggula är bra för katter får hon det 2 gånger i veckan.

Hon hade nog gärna ätit det oftare, men hur jag än söker hittar jag ingen information om hur mycket äggula man kan ge till katter.

Är det någon som vet?
 
Min ena katt är väldigt förtjust i äggula. Då jag vet att äggula är bra för katter får hon det 2 gånger i veckan.

Hon hade nog gärna ätit det oftare, men hur jag än söker hittar jag ingen information om hur mycket äggula man kan ge till katter.

Är det någon som vet?

Verkar ju som att man kan ge 1 per dag om nu inte katten lägger på sig?

Screenshot_20210411-213800_Chrome.jpg
 

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
276
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
33
· Visningar
2 736
Senast: Luff
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
366
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 624
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp