Ännu en frisyr-tråd

Haha ser synen framför mig. Giftdöden :nailbiting:
MEN många har kommenterat att jag passade i rött! En stor andel i min släkt är just naturligt rödhåriga och jag har blek hy med fräknar. Så så fel ute var du ju inte ;)
Det var just detta ständigt färgande av utväxt som jag blev less på. Ljus utväxt är ju dessutom i mitt tycke fulare än mörk. Så nu har jag gett upp.

Därför jag inte pallat vara röd nu ett tag. Man ser ju skallig ut om man har ljusare utväxt. Nej, tack!
Nu börjar jag dock ledsna på mitt eger och kommer väl påbörja röd-helvetet igen. ;)
 
Därför jag inte pallat vara röd nu ett tag. Man ser ju skallig ut om man har ljusare utväxt. Nej, tack!
Nu börjar jag dock ledsna på mitt eger och kommer väl påbörja röd-helvetet igen. ;)
Eller hur! Jag färgar rött och är så trött på att se skallig ut efter två veckor... men rött är så fint ju!
 
Den hade hamnat långt bak nu tråden och ingen kanske bryr sig längre.. men iallafall :p.

Tänkte bara skriva att jag efter noggrant övervägande och bl a lyssnande till vad ni skrivit här har jag kommit fram till att nej, jag vill inte ha en kort frisyr som behöver fixas.
Och så har jag (än en gång, har samma diskussion med mig själv inför varje frisörbesök, börjar bli tröttsamt) kommit fram till att jo, jag har råd att se bra ut i håret/må bra.

Har inte bokat någon klipptid ännu, men ska bokas på måndag. Blir klippning i samma frisyr som innan, fast om det går lite kortare, ska säga så kort som möjligt utan att det behöver fixas typ :). Plus blondera det igen :).

//r
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 069
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 946
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 440
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 919
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp