Äntligen har jag...

B

bulan

fått min licens :bump: . Hästen gick ett jobb idag och känndes bara så himla fin. Har firat dagen med en flaska vin :angel: och är lite lummig i huvudet men var bara tvungen att dela nyheten med någon. Nu är jag med i amatörernas gäng (om jag får?)
 
Sv: Äntligen har jag...

bulan skrev:
fått min licens :bump: . Hästen gick ett jobb idag och känndes bara så himla fin. Har firat dagen med en flaska vin :angel: och är lite lummig i huvudet men var bara tvungen att dela nyheten med någon. Nu är jag med i amatörernas gäng (om jag får?)

:bow: Välkommen :bow:
 
Sv: Äntligen har jag...

Jätteroligt :bow:

Skål och välkommen :d :banana:

Tillhör du Sundbyholm eller ?...... "Klicken och Lundinlärarna" :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Äntligen har jag...

Jag tror minsann att vi har samma hemmabana....
 
Sv: Äntligen har jag...

Tack så mycket! Men hjälp vad mycket jag behöver lära mig :confused: men det ger sig väl med tiden, eller???
 
Sv: Äntligen har jag...

Vad kul :) ....vi kanske ses .....ska köra intervaller i morgon, men då sover väl du ruset av dig :d :angel:
 
Sv: Äntligen har jag...

Som det känns nu vill jag sova till tisdag :o men då ska jag på travet. Ska du dit så lär du se mig, jag är svår att missa :angel: . Annars ska jag in på söndag igen och köra intervaller :) . Hoppas vi ses någongång.
 
Sv: Äntligen har jag...

Ser du ett ensamt ekipage som tränar på i godan ro är det säkert jag....skrittar alltid ett varv innan jag börjar jogga så smått och ser troligen ut som en sömnig sengångare för det mesta. Livet ska vara lugnt och skönt, hästen ska trivas och solen ska skina som den gjorde idag.....vilken underbar dag :d :D

Handlar det om en provstartsdag eller (hemska tanke) en tävlingsdag känner du igen mig som den vimsiga, fumliga amatören med noll koll ..tider att passa och mycket folk är pest för stunden men kul efteråt :o :D
 
Sv: Äntligen har jag...

bulan skrev:
Som det känns nu vill jag sova till tisdag :o men då ska jag på travet. Ska du dit så lär du se mig, jag är svår att missa :angel: . Annars ska jag in på söndag igen och köra intervaller :) . Hoppas vi ses någongång.

Var det kanske dig jag "hälsade" på idag då vid 13-tiden?
Jag hade lastat och var på väg hem och du körde ut tillsammans med en kille ? ;)
 
Sv: Äntligen har jag...

Tyvärr var det inte jag för då hade jag åkt hem för länge sedan. Var det lika öde när du var där?
 
Sv: Äntligen har jag...

Japp, inte en kotte på banan när jag körde....konstigt nu när våren kommit.
 
Sv: Äntligen har jag...

Såg bara en enda häst på hela tiden jag var där....
Kanske var det fest igår :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Äntligen har jag...

I så fall festas det varje lördag för det är öde alla söndagar (och lördagar efter kl 12)......det kanske bara är du och jag som inte är bjudna på festerna :cry: :angel:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 405
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp