Äntligen sommarvärme!

Islandshästryttare

Trådstartare
Äntligen har den riktiga sommarvärmen kommit och jag njuter i fulla drag. 😍 Som jag har längtat. Jag mår genuint dåligt av kyla och mörker men ju varmare det är desto bättre mår jag. Har njutit av dagen, låg ute på en filt i solen 😎och lyssnade på podd på förmiddagen, sen tog en promenad till affären och handlade och lagade middag. Sen låg jag ute på en filt nu på kvällen och läste. Blir det lika fint imorgon så tar jag mig till en badstrand tror jag.🏊‍♂️
 
Det är helt obegripligt för mig att det finns människor som gillar sån värme O_o. Uppenbarligen väldigt många med tanke på alla solsemestrar. Jag mår fysiskt väldigt dåligt av värme och kan liksom inte fatta att andra verkar klara det så bra (ja, jag har fattat att många tvärtom mår dåligt av kyla).
 
Jag ääääälskar den här värmen! ☀️☀️☀️
Njuter av att ha en stor trädgård och 10 min cykelväg till Vättern. Och av att gå runt i bikini, skulle ha bikini på mig alltid om jag kunde. Håller tummarna för och hoppas på att värmen håller i sig läääänge!

Enda dåliga är att allt i trädgården mår dåligt. Och att det ökar risken för att min man som är brandman ska behöva dra iväg på larm. Det är bra torrt i markerna nu…
 
Jag gillar de flesta årstiderna utom Skånes egna årstid som sträcker sig från november till februari. 🙄 däremot tycker jag det är jobbigt när vädret gör stora hopp. I måndags hade vi 13 grader..
 
:heartMen ja! :laugh: är född på helt fel ställe och har provat flytta 50 mil söderut, men det visade sig att jag gillade människorna jag kände här uppe 🤪

Själv är jag också född och bor på fel ställe men gillar människan jag bor ihop med sen över 20 år tillbaka.:love: Han mår väldigt dåligt av värmen och tål solen dåligt. Men det var inget kriterum när jag blev ihop med honom han har många andra fantastiska sidor :heart
 
Älskar värme sol och bad - men sällan den svenska sommaren... Den är för kall, och är det närmre 30 grader som är värme för mig så blir värmen bara klibbig. Och jag badar helst inte i Sverige... 😁
Kyla är hemskt!

Ja jag bor i fel land ;)
2v utomlands varje sommar behöver jag, så att jag verkligen får njuta! Ca 30 grader, strosa ner till havet med sitt klara ljumma vatten så jag ser vart jag trampar... Salt! Solstol, parasoll, lugn och ro.. Dopp i en liten pool innan middag på en mysig familjeägd taverna på kvällen... Fortfarande över 20 grader på kvällen...

Så JA till värme, hellre det än kyla!
 
Jag har mycket ont i kroppen och mår så mycket bättre i värmen 😍👌 hade jag kunnat ta med mig alla personer runt mig skulle vi bott fast på ett ställe med betydligt fler soldagar/år. Älskar naturen nu med, sparar bilder på allt det gröna och fina så jag kan peppa mig själv i vinter ^^
 
Jag har mycket ont i kroppen och mår så mycket bättre i värmen 😍👌 hade jag kunnat ta med mig alla personer runt mig skulle vi bott fast på ett ställe med betydligt fler soldagar/år. Älskar naturen nu med, sparar bilder på allt det gröna och fina så jag kan peppa mig själv i vinter ^^
Samma här, värmen hjälper nästan bättre än smärtlindring mot värken i kroppen ☀️
 
Jag gillar värmen. Har en stuga intil en sjö där vi kan gå runt nakna utan att någon ser 🥰

Nu är detta inte på hästmänniska men just hästlivet är bättre höst/vår rnligt mig 😁
Hatar flugor, fångest och blir seg i värmen
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår blev det mörkt, jag såg bara allt jag misslyckas med. Att ingen av mina vänner hör av sig till mig, att min familj mår dåligt och...
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: Bluefish
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 286
Senast: Enya
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 359
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda -21
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp