Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Äntligen...

A

Acke_forever

...kommer nya Rambo täcket!
Wug modell med tre gjordar och benskärning.
Nån som har ett sånt (med tre gjordar), sitter det bättre? :)

Öööööööh är du helt uuuuuuuute eller? Det täcket kom FÖRRA ÅRET!!!

/Bitchiga Svea - med koll på modet :D

A

Acke_forever

I såfall hade jag väl skrivit "Äntligen har nya Rambo täcket kommit"?? :confused:

E

Estelle

Åh ! varför görs inte alla täcken med bogspännen som på det där täcket...över bogen lixom, man minimerar ju bogskaven och det ger mkt mer rörelsefrighet för bogen!

A

asa_gasa

Hur mkt kostar det? Runt 3500 SEK har jag för mig :confused:

Kanske min lilla kalaspålle ska få sig ett :d Matte är beredd att svälta en månad för att pålle ska slippa få bogskav. :D

Visst finns de i olika tjocklekar?

A

Acke_forever

Rambo supreme kostar ca 3100:- (<-420g) Finns ofodrat, 200g och 420g...
Den modellen jag köpt Rambo wug kostar ca 2500:- Finns ofodrat, 200g och 370g...

Sen finns det ju fler modeller... :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6439 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har två problem med trosor när jag rider! 1. Jag får skav av kanten/sömmen till det extra inlägget som man envisas med att sy fast...
2
Svar
37
· Visningar
1 701
Utrustning Jag har sökt och hittat en del äldre trådar men det kommer ju nya hjälmar hela tiden (om jag har missat någon hyfsat färsk tråd så säg...
Svar
14
· Visningar
577
Hästvård Hästen har gått med ETL-gjord sedan nov '19 utan problem. Men ett tag efter att jag klippte henne nu i höstas (första gången någonsin...
Svar
6
· Visningar
439
Utrustning Föredrar ni dressyrgjord med eller utan sånt läderskydd över spännena? Jag har alltid haft gjord utan sånt skydd innan men nu måste jag...
Svar
10
· Visningar
720

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar