Äntligen...

A

Acke_forever

...kommer nya Rambo täcket!
Wug modell med tre gjordar och benskärning.
Nån som har ett sånt (med tre gjordar), sitter det bättre? :)
 
Öööööööh är du helt uuuuuuuute eller? Det täcket kom FÖRRA ÅRET!!!

/Bitchiga Svea - med koll på modet :D
 
Nää, så efter är jag inte! Äntligen kommer det till MEJ! :smirk:
 
I såfall hade jag väl skrivit "Äntligen har nya Rambo täcket kommit"?? :confused:
 
Åh ! varför görs inte alla täcken med bogspännen som på det där täcket...över bogen lixom, man minimerar ju bogskaven och det ger mkt mer rörelsefrighet för bogen!
 
Hur mkt kostar det? Runt 3500 SEK har jag för mig :confused:

Kanske min lilla kalaspålle ska få sig ett :d Matte är beredd att svälta en månad för att pålle ska slippa få bogskav. :D

Visst finns de i olika tjocklekar?
 
Rambo supreme kostar ca 3100:- (<-420g) Finns ofodrat, 200g och 420g...
Den modellen jag köpt Rambo wug kostar ca 2500:- Finns ofodrat, 200g och 370g...

Sen finns det ju fler modeller... :)
 

Liknande trådar

Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
520
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 352
Senast: Mirtai
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 359
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp