Äntligen...

A

Acke_forever

...kommer nya Rambo täcket!
Wug modell med tre gjordar och benskärning.
Nån som har ett sånt (med tre gjordar), sitter det bättre? :)
 
Öööööööh är du helt uuuuuuuute eller? Det täcket kom FÖRRA ÅRET!!!

/Bitchiga Svea - med koll på modet :D
 
Nää, så efter är jag inte! Äntligen kommer det till MEJ! :smirk:
 
I såfall hade jag väl skrivit "Äntligen har nya Rambo täcket kommit"?? :confused:
 
Åh ! varför görs inte alla täcken med bogspännen som på det där täcket...över bogen lixom, man minimerar ju bogskaven och det ger mkt mer rörelsefrighet för bogen!
 
Hur mkt kostar det? Runt 3500 SEK har jag för mig :confused:

Kanske min lilla kalaspålle ska få sig ett :d Matte är beredd att svälta en månad för att pålle ska slippa få bogskav. :D

Visst finns de i olika tjocklekar?
 
Rambo supreme kostar ca 3100:- (<-420g) Finns ofodrat, 200g och 420g...
Den modellen jag köpt Rambo wug kostar ca 2500:- Finns ofodrat, 200g och 370g...

Sen finns det ju fler modeller... :)
 

Liknande trådar

Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
380
Senast: Fiorano
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
847
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp