Är bloggar något nytt på Bukefalos?

Status
Stängd för vidare inlägg.
I nyhetstexten om bloggarna skriver jag att bloggarna är den första riktigt stora funktionalitet som införts på väldigt länge. Här tänkte jag förklara detta lite mer.

Mycket av det som skett genom åren har varit förbättringar av sådant som funnits tidigare, i och för sig har vissa av förbättringarna varit ganska omfattande, exemplvis när det gick från att vara ett bildgalleri där endast mina bilder fanns, till ett galleri där alla kunde ladda upp bilder.

När det gäller bloggar hade jag redan 1996 en lista över vad jag hade gjort, eller vad som hänt på webbsidorna. Man kan nog kalla det för någon typ av logg i alla fall.

Likaså har nog många skrivit på själva forumet på ett dagboksliknande sätt.

Lite bloggliknande funktionalitet har alltså funnits länge. Men jag anser ändå att detta är en av de största nyheterna under de senate 10 åren.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 347
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 723
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min aktivitet här är extremt låg. Tyvärr är övrig aktivitet också ganska låg. Sämst är nog aktiviteten hos den som skapade just detta...
Svar
0
· Visningar
1 156
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp