Är den här tanken heldum?

Jag känner till stostammen. En vän hade en moster till denna. Stammen är bra, mormorn har lämnat flera diplomavkommor. Det har varit riktigt fina hästar, de rör sig och fixar nya miljöer bra men kan vara lite hårda i skallen. Mostern har lämnat lite olika, en gudasnäll avkomma som gått breeders som 5,6 och 7åring. Men även en riktigt tuff sak som tyvärr förolyckades som 2åring.

Jag tror det finns mycket i den att plocka fram, de är sällan de mest showiga men har lätt för dressyr.
 
Ett normalvettigt skadefritt halvblod med trevlig exteriör och gångarter brukar ligga runt 100 000 som tvååringar.
De som kostar mindre har oftast något som avviker.
Jag tror jag hänger med dåligt när det gäller priser! Vad tror du fyraåring som fått gångartsdiplom som treåring skulle ligga ungefärisch?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 574
Senast: Roheryn
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp