Är det bara jag som "letar"...?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Matten

Trådstartare
Så var det dax igen...i natt letade jag efter vår son igen :angel: 10 mån.)...han låg naturligtvis i sin säng men jag fick för mig att han hamnat under sängen...och försökte hitta honom där. När han var nyfödd "letade" jag varje natt, och min sambo höll på att bli tokig :smirk: Fast kanske mest för att han blev väckt av att jag letade "på" honom :D . När slutar man med detta? Ska väl tillägga att detta inte händer SÅÅÅ ofta nu men ändå... ;)
Mvh Matten
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

:rofl: Kanske inget att skratta åt, men nej, jag har faktiskt inte letat efter honom, om han verkligen inte varit "borta" dvs snurrat ner sig längst ner i sängen eller trillat ur sängen (fast då behöver man inte leta.. det hörs ganska bra... :eek: :smirk: )
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

Jag är som tokmaja, jag letar när hon verkligen är "borta" Hon snurran runt och vrider och vänder. Hon har våran gamla säng, 120 bred så det finns lite yta... Hon har även hamnat på golvet, dock har det hänt att hon inte ens har vaknat, utan man hör en duns, ett litet gnäll och när man går in så sover hon på golvet... Då är det bara att lyfta upp och gå ut... ;)
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

Jag har själv kastat mig ur sängen för jag fått för mig att Nathalie eller Lucas håller på att trilla ner... rätt jobbigt.
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

Nej, jag har stenkoll och vaknar på riktigt vid minsta pip även från vår idag 13 åring. Däremot min man var helt "sjuk" när vår pojk var nyfödd. Han bäddade ner, stoppade om och bar omkring kuddarna i sängen på natten när vår son skrek i från sin egen säng.
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

Det är i alla fall tur att symptomen verkar övergående, men visst är det väl fantstiskt det här med att man vaknar vid minsta pip? Det är precis som om man går omkring och är superkoncentrerad på bäbis ljud hela tiden! Innan vaknade inte jag av värsta åskvädret, sov som bäst då!
Mvh. Matten
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

Fast jag har ställt in mig på "elinljud", allt annat sover jag över. Men jag hör minsta lilla "mamma" från Elin även om hon ofta har hunnit somna om innan jag har tagit mig ur sängen och in i hennes rum och då pratar vi om ett par steg... Så jag måste börja lära mig att vänta en stund för att höra om det är kris eller bara lite koll... ;) Men jag är inte vaken när jag börjar gå så vi får väl se... ;)
 
Sv: Är det bara jag som "letar"...?

Jag har väl inte letat barnen, men en gång vaknade jag av att en hungrig bebis grät. Letade mig fram till en spjälsäng, MYCKET trött, tog upp bebis, tillbaka till min säng, försökte amma. Bebis ville inte äta. Han var nog inte ens vaken. Jag blev lite ställd, varför grät han så högt nyss då? Vänta nu... han gråter fortfarande! Det hungriga barnet låg kvar i sin säng och grät, jag hade tagit upp ett sovande barn :rofl:
(det är hårt att växa upp som tvilling tydligen).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 611
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 669
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 639
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 017
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp