Är det barnsligt?

Lite dyra dock :nailbiting: ca 160 kr för en liten pÄ 2x2 in. Men kanske vÀrt det om man verkligen vill att de ska sitta kvar lite lÀngre.
Sen kan man (beroende pÄ hur pillrigt motiv det Àr förstÄs) köpa tattoofÀrgen som Àr för frihand och mÄla efter motivet nÀr det börjar blekna (enkelt om man har nÄgon som kan hjÀlpa en, men gÄr sjÀlv om man satt den pÄ en bra plats). DÄ kÀnns kostnaden inte sÄ farlig, en flaska rÀcker rÀtt lÀnge.
 
Sen kan man (beroende pÄ hur pillrigt motiv det Àr förstÄs) köpa tattoofÀrgen som Àr för frihand och mÄla efter motivet nÀr det börjar blekna (enkelt om man har nÄgon som kan hjÀlpa en, men gÄr sjÀlv om man satt den pÄ en bra plats). DÄ kÀnns kostnaden inte sÄ farlig, en flaska rÀcker rÀtt lÀnge.
Ooh, jag har letat efter en sĂ„dan fĂ€rg! Är det som henna? TĂ€nker pĂ„ att det kom ut nĂ„gra artiklar om att man skulle undvika att skaffa sig "hemmagjorda" hennatatueringar .. Men tack för tipset!
 
Ooh, jag har letat efter en sĂ„dan fĂ€rg! Är det som henna? TĂ€nker pĂ„ att det kom ut nĂ„gra artiklar om att man skulle undvika att skaffa sig "hemmagjorda" hennatatueringar .. Men tack för tipset!
Nej, ingen hennafÀrg, sök pÄ hemsidan pÄ freehand ink (vet inte om jag fÄr lÀnka direkt), dÀr stÄr vad fÀrgen innehÄller.
 

Liknande trÄdar

Skola & Jobb 15 Är i vÄrden blev det men nu sÀger kroppen tvÀrstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgÄngar av vad jag förstÄtt i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 457
Senast: fejko
·
R
HÀstmÀnniskan Hej! Detta Àr mitt första inlÀgg jag gör hÀr. Idag hÀnde det nÄgot, vilket Àr att jag blev sparkad av en kompis' hÀst. HÀsten det...
2
Svar
20
· Visningar
7 975
Övr. Hund Min tollare fyller 2 Ă„r i slutet av mars. Han Ă€r en underbar hund med mycket energi och glĂ€dje. VĂ„rt (eller egentligen mitt) problem Ă€r...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 464
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & SjÀl Alkohol Àr komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv Àr alkoholen roten till sÄ mycket ont som hÀnder i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
17 817

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • AkvarietrĂ„den IV
  • Senast tagna bilden XV
  • UppdateringstrĂ„d 29

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp