Är det någon som vet något om Dylemat ox?

S

sarah_maya

Han var swedisch national champion 84 och är farfar till min häst men mer vet jag inte. Jag har stam och så men om det är någon som vet lite mer om honom skulle jag vara glad.

Bild på Dylemat
 
Dylemat var verksam under sin tid i Sverige hos Ulla & Gunnar Boström på Stuteri Cavallo i Lerdala. När han exp. till USA så ersattes han av Milagro PL (www.cesamarabians.com)!
Dylemat var en mycket vacker skimmelhingst av hög klass såväl stammässigt som utseendemässigt.

Stuteri Cavallo är idag inte längre verksamt som arabstuteri och de har ingen hemsida....
Men Du kan kontakta dem i alla fall, för folket finns kvar och de kan svara på massor av frågor om Dylemat. Maila mig för deras adress....
carina@cesamarabians.com
 

Liknande trådar

Avel Hej Mitt ridponny / swb sto (kannan farfar) är typ 125-126 nu, vart de sen 5-6 mån. Verkar inte växa mer just nu. Är det helt kört att...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: ameo
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
1 985
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Helt främmande mark för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta. Vår älskade far, svärfar och farfar gick hastigt bort i...
Svar
10
· Visningar
947
Senast: Rugge
·
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
17 609
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp