Bukefalos 26 år!

är det nån här som kan ge mej länkar till coola fleecelindor???

G

grym

hehe.....vet inte varför men jag är på jakt efter det... :crazy: :D....fast mest av allt skulle jag vilja ha skotskrutiga (såg en som hade det på en tävling en gång :love:)
Så om ni vet att de finns nånstans så kan ni väl ge mej länkaran dit :d :)
Tack på förhand..... :bow: :D

D

dressyrryttare

det finns en affär i USA med dom absolut coolaste lindorna, med tjärnor och allt möjligt på. men kan inte komma på adressen nu tyvärr.

P

piggis_83

Det rutiga jag kan komma på nu är dom på Börjes.... svart/vitt eller grön/blått. Fast det är inte riktigt fleece, utan lite grövre halvelastiska.

M

meep_ask

Har ett par från bocaj (dom har typ alla färger som finns!) i neongul, skitfint på min mörka poa! kolla ridsportaffärer bara å på henrikssonsridsport.se (tror jag det var) och sånna ställen. prova söka på bocaj här på buke.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
2 846
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 795
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
1 740
  • Låst
  • Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • Vägen ur drogerna.
  • Vad läser du just nu? Del 8

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #7
  • Hund i hundgård 100 %