Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

är det okej ?

P

pooutinoouti

Jag skall börja sätta igång "min" häst nu efter en skada i vintras. Jag skall börja när skolan slutar alltså mitten av v.26. Den har blivit riden av ägarens dotter några gånger men hon hinner inte med den , darav skall jag få sköta den. Om jag nu rider den i 1½ cvecka och sedan åker på semester är det dumt att börja då eller är det okej att den vilar en vecka där :S ? MVH en osäker tjej

S

SkAhAhÄsT

Sv: är det okej ?

det är inte dumt men den behöver ju ridas men det är inte dåligt att inte rida den i en vecka inget kan hända.

P

pooutinoouti

Sv: är det okej ?

okej vad bra , men min kompis skall rida den under veckan ja ska på semester. Och till er som undrar jag skrev lite fel :P Skolan slutade i tisdags v . 24 ;) Så jag har sommarlov nu såååå sköööönt :D men jag skall åka på semester v.26 det var däför det blev lite till rört ;) kram

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5521 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
1 108
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
2 932
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna sommaren är nog den värsta på länge, stressmässigt alltså. Fyfasen alltså. Jag har aldrig gråtit av stress innan men nu den...
Svar
7
· Visningar
1 015
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I förrgår så fick jag låna en häst och rida lite. Det var första gången jag satt på en häst sedan den där träningen när min egen pärla...
Svar
3
· Visningar
892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?