är det okej ?

P

pooutinoouti

Jag skall börja sätta igång "min" häst nu efter en skada i vintras. Jag skall börja när skolan slutar alltså mitten av v.26. Den har blivit riden av ägarens dotter några gånger men hon hinner inte med den , darav skall jag få sköta den. Om jag nu rider den i 1½ cvecka och sedan åker på semester är det dumt att börja då eller är det okej att den vilar en vecka där :S ? MVH en osäker tjej
 
Sv: är det okej ?

det är inte dumt men den behöver ju ridas men det är inte dåligt att inte rida den i en vecka inget kan hända.
 
Sv: är det okej ?

okej vad bra , men min kompis skall rida den under veckan ja ska på semester. Och till er som undrar jag skrev lite fel :P Skolan slutade i tisdags v . 24 ;) Så jag har sommarlov nu såååå sköööönt :D men jag skall åka på semester v.26 det var däför det blev lite till rört ;) kram
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 230
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 797
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej, Har ett ungt sto på 5 år som nyligen fått diagnosen skada/inflammation i Manica Flexoria (stödstruktur till ytliga böjsenan) utan...
Svar
0
· Visningar
789
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp