Är det tacky med oäkta konst?

1591448083463.png


:love:

Jag skulle inte ha den hemma, men den säger mycket om prettokonst
 
Jag hade länge en stor inramad Monet-poster på väggen. Tyckte att den var jättefin, och ser fortfarande inte fel med det.
Jag tycker också jättemycket om Monets målningar. Har ingen men skulle inte tveka att sätta upp en oäkta på lämpligt ställe.
En Banksy är inte min stil så skulle inte vilja ha en även om de är populära just nu.
 
Jag tycker också jättemycket om Monets målningar. Har ingen men skulle inte tveka att sätta upp en oäkta på lämpligt ställe.
En Banksy är inte min stil så skulle inte vilja ha en även om de är populära just nu.

Exakt! Det är vad konst är, vad det ger dig känslomässigt. Jag älskar också Monet men det är inte samma känsla som Banksy, för mig, och det är för mig en subjektiv personlig åsikt och känsla. Vilket är vad konst ska vara.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 722
Senast: Niyama
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 028
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 629
Senast: MiniLi
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 400
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp